Cizrna jako zdroj bílkovin nejen pro vegetariány aneb hummusem to nekončí

Cizrna jako zdroj bílkovin nejen pro vegetariány aneb hummusem to nekončí

Cizrna neboli římský hrách je velmi vděčnou luštěninou s vysokým obsahem železa, zdravých tuků a vlákniny. Při jejím použití bezpochyby platí, že málo peněz uděláme hodně muziky - lze ji použít jako hlavní chod, přílohu, může být součástí salátu, můžeme z ní připravit výbornou pomazánku či polévku, ale uplatnění najde i při přípravě placiček nebo oblíbeného falafelu - smažených cizrnových koulí. Pojďme se společně podívat na 10 receptů, které obohatí váš jídelníček.

3358×

Česneková cizrna s bramborem
(doba přípravy 45 min )

Cizrnový salát s tuňákem
(doba přípravy 30 min )

Skvělá cizrnová polévka
(doba přípravy 45 min )

Cizrna v rajčatové omáčce
(doba přípravy 25 min )

Cizrna s kuřecím masem
(doba přípravy 30 min )

Cizrna se zeleninou a masem
(doba přípravy 2 h 30 min )

Cizrna na paprice se smetanovou omáčkou
(doba přípravy 1 h 15 min )

Pikantní žampionová směs s cizrnou
(doba přípravy 45 min )

Falafel
(doba přípravy 2 hod )

Cizrnová polévka po indicku
(doba přípravy 45 min )

Vegetariánský tatarák krok za krokem

Tatarák na křupavé topince nebo čerstvé bagetce, kdo by odolal? Pokud hledáte variantu, která se chuťově podobá té masové, zkuste tento recept. Tatarák z avokáda je pikantní, chuťově výrazný a zachutná i těm, kteří nad vegetariánskými pokrmy ohrnují nos.

Vegetariánský

Foto: Pixabay.com

Podobné články
Recepty ke článku
Žena.cz
Vareni.cz - objevte něco dobrého

Kontakt

  • Máte nějaký dobrý nápad, připomínku, nebovám něco na stránkách nefunguje? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.

    Kontaktovat

Centrum.cz |Atlas.cz Economia 1999 - 2021. Všechna práva vyhrazena