Vaření.czMagazínCizrna jako zdroj bílkovin nejen pro vegetariány aneb hummusem to nekončí

Cizrna jako zdroj bílkovin nejen pro vegetariány aneb hummusem to nekončí

Cizrna jako zdroj bílkovin nejen pro vegetariány aneb hummusem to nekončí

Cizrna neboli římský hrách je velmi vděčnou luštěninou s vysokým obsahem železa, zdravých tuků a vlákniny. Při jejím použití bezpochyby platí, že málo peněz uděláme hodně muziky - lze ji použít jako hlavní chod, přílohu, může být součástí salátu, můžeme z ní připravit výbornou pomazánku či polévku, ale uplatnění najde i při přípravě placiček nebo oblíbeného falafelu - smažených cizrnových koulí. Pojďme se společně podívat na 10 receptů, které obohatí váš jídelníček.

5287×

Česneková cizrna s bramborem
(doba přípravy 45 min )

Cizrnový salát s tuňákem
(doba přípravy 30 min )

Skvělá cizrnová polévka
(doba přípravy 45 min )

Cizrna v rajčatové omáčce
(doba přípravy 25 min )

Cizrna s kuřecím masem
(doba přípravy 30 min )

Cizrna se zeleninou a masem
(doba přípravy 2 h 30 min )

Cizrna na paprice se smetanovou omáčkou
(doba přípravy 1 h 15 min )

Pikantní žampionová směs s cizrnou
(doba přípravy 45 min )

Falafel
(doba přípravy 2 hod )

Cizrnová polévka po indicku
(doba přípravy 45 min )

Vegetariánský tatarák krok za krokem

Tatarák na křupavé topince nebo čerstvé bagetce, kdo by odolal? Pokud hledáte variantu, která se chuťově podobá té masové, zkuste tento recept. Tatarák z avokáda je pikantní, chuťově výrazný a zachutná i těm, kteří nad vegetariánskými pokrmy ohrnují nos.

Vegetariánský

Foto: Pixabay.com

Podobné články
Recepty ke článku
Žena.cz
Vareni.cz - objevte něco dobrého

Kontakt

  • Máte nějaký dobrý nápad, připomínku, nebo vám něco na stránkách nefunguje? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.

    Kontaktovat

Centrum.cz |Atlas.cz Economia 1999 - 2022. Všechna práva vyhrazena