Cizrna jako zdroj bílkovin nejen pro vegetariány aneb hummusem to nekončí

Cizrna jako zdroj bílkovin nejen pro vegetariány aneb hummusem to nekončí

Cizrna neboli římský hrách je velmi vděčnou luštěninou s vysokým obsahem železa, zdravých tuků a vlákniny. Při jejím použití bezpochyby platí, že málo peněz uděláme hodně muziky - lze ji použít jako hlavní chod, přílohu, může být součástí salátu, můžeme z ní připravit výbornou pomazánku či polévku, ale uplatnění najde i při přípravě placiček nebo oblíbeného falafelu - smažených cizrnových koulí. Pojďme se společně podívat na 10 receptů, které obohatí váš jídelníček.

2396×

Česneková cizrna s bramborem
(doba přípravy 45 min )

Cizrnový salát s tuňákem
(doba přípravy 30 min )

Skvělá cizrnová polévka
(doba přípravy 45 min )

Cizrna v rajčatové omáčce
(doba přípravy 25 min )

Cizrna s kuřecím masem
(doba přípravy 30 min )

Cizrna se zeleninou a masem
(doba přípravy 2 h 30 min )

Cizrna na paprice se smetanovou omáčkou
(doba přípravy 1 h 15 min )

Pikantní žampionová směs s cizrnou
(doba přípravy 45 min )

Falafel
(doba přípravy 2 hod )

Cizrnová polévka po indicku
(doba přípravy 45 min )


Foto: Pixabay.com

Podobné články
Recepty ke článku
Žena.cz