Buďte fit a zhubněte do plavek: Třídenní očistná dieta

Buďte fit a zhubněte do plavek: Třídenní očistná dieta

Už jsme si psali o půstu, který pročistí vaše tělo od těch všech nežádoucích tuků, které se v nás nashromáždily přes vánoce. Teď tady pro vás mám třídenní očistnou kůru, při které rozhodně nebudete trpět hlady, ba naopak, budete plní energie!

26470×

1. den

Snídaně

Chleba s tvarohem a ovocem

Vybereme si nějaké pečivo podle chuti, samozřejmě však celozrnné a tmavé. Namažeme dva kousky chleba tvarohem a obložíme je ovocem podle chuti. Hodí se kiwi, jablko, jahody a jiné dostupné ovoce.

Svačina

Drůbeží salát s grepem

10 g vařeného masa smícháme s lehce osoleným jogurtem. Vmícháme trochu pažitky a nakonec asi 100 g oloupaného a pokrájeného grepu.

Oběd

Zeleninová polévka s masem

Na olivovém oleji osmahneme 50 g mletého hovězího masa. Přidáme nadrobno nakrájenou kořenovou zeleninu, cibulku a česnek. Osolíme a ochutíme kořením. Povařte asi 20 minut.

Svačina

Nízkotučný jogurt.

Večeře

Pomazánka s okurkou

100 g tuňáka smícháme s uvařenými a najemno nakrájenými bílky a cibulkou. Pomazánku ochutíme solí a trochou citronové šťávy. Salátovou okurku přikusujeme místo pečiva.

2. den

Snídaně

Tvaroh s ananasem

200 g nízkotučného tvarohu smícháme s trochou medu a asi 100 g nakrájeného ananasu.

Svačina

Plátek tmavého chleba namažeme taveným sýrem. Přikusujeme rajče.

Oběd

Ryba s brokolicí a česnekem

150 bílé ryby opečeme na olivovém oleji. Z česneku, soli, worcesteru a jogurtu připravíme omáčku, kterou rybu přelijeme. Podáváme s jednou vařenou bramborou.

Svačina

Veliká sklenice kefíru.

Večeře

Salát s vejcem

Čínské zelí, kousek zelené a kousek červené papriky pokrájíme na nudličky. Zeleninu rozložíme do misky a přelijeme trochou olivového oleje a citronové šťávy. Na ně rozložíme 2 nakrájená a natvrdo uvařená vejce.

3. den

Snídaně

Kaše s pomerančem

30 g ovesných vloček povaříme se 150 g mléka a dosladíme medem. Kaši ozdobíme kousky pomeranče.

Svačina

150 g sýra cottage promícháme s trochou pažitky, kopru a rajčetem nakrájeným kousky.

Oběd

Kuře s paprikami

Asi 250 g pečeného masa nakrájíme na kousky a opečeme je na pánvi s nakrájenou paprikou. Směs lehce osolíme, opepříme a trochu podusíme. Nakonec lehce pokapeme citronovou šťávou.

Svačina

Suchary, 50 g sýra a jablko.

Večeře

Kedlubnový talíř

100 g kedluben nakrájíme na plátky a střídavě se šunkou jimi obložíme talíř. Jogurt smícháme se solí, pepřem a pažitkou a přelijte na talíř. Talíř zapíjíme citronovou šťávou zředěnou s vodou.

Vyzkoušejte tuto regenerační dietu, která vám pomůže nastartovat tělo. Během diety je důležité hodně pít. Nejlépe vodu a ředěné ovocné šťávy. Přeji pevné nervy a pište, jestli jste uspěli a cítíte se lépe. 

Dietní polévky, které se při při hubnutí mohou hodit

Minestrone
(doba přípravy 1 h 30 min )

Rajská polévka s paprikami
(doba přípravy 30 min )

Dietní dýňová polévka
(doba přípravy 45 min )

Lehká bramborová polévka s fazolkami
(doba přípravy 45 min )

Dietní rajčatová polévka
(doba přípravy 30 min )

Dietní květáková polévka
(doba přípravy 25 min )

Lehká tukožroutská polévka
(doba přípravy 1 hod )

Foto: Pixabay.com

Podobné články
Recepty ke článku
Žena.cz
Vareni.cz - objevte něco dobrého

Kontakt

  • Máte nějaký dobrý nápad, připomínku, nebovám něco na stránkách nefunguje? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.

    Kontaktovat

Centrum.cz |Atlas.cz Economia 1999 - 2021. Všechna práva vyhrazena