Dieta? Už nikdy! Stačí změna stravovacích návyků!

Dieta? Už nikdy! Stačí změna stravovacích návyků!

Také se snažíte zhubnout, udržet si váhu, přitom si chcete zachovat radost z jídla? Máte již dost kolotoče s dietami a hledáte praktické a zároveň rozumné řešení, které vám umožní absolutní kontrolu vaší váhy? Možná si myslíte, že nic takového není možné, že by to bylo až příliš krásné, ale může to být pravda, pokud se zamyslíte nad svou životosprávou a přistoupíte na to, že i bez hladovky můžeme hubnout!

30805×

Právě o to totiž jde - jíst s chutí, cítit se nasycen, těšit se na jídlo a mít stále rozumnou váhu. Nejde tedy o klasickou dietu, ale o způsob jedení, který se jako správná životospráva může stát neoddělitelnou součástí vašeho životního stylu. Žádná dogmatická pravidla, žádné počítání kalorií, žádná hladovka ani žádné dodržování směrnic, žádné pilulky ani prášky. Jde jen o základní pravidla výživy, která můžete použít podle chuti a vašeho přání. Bude záležet jen na vás, zda se budete cítit dobře a budete-li mít úspěch.

Budete jíst, abyste žili a ne žít, abyste jedli!

Možná jste již unaveni neustálým bojem proti své váze. Už byste si jednou pro vždy přáli nalézt způsob výživy, který funguje a na který se můžete spolehnout. Chcete si být jisti, že vaše tělo obdrží všechny výživné látky. Chcete mít k dispozici stejnoměrné, dostačující množství energie. Chcete, aby vaše váha byla po mnoha výkyvech stabilní. Jednoduše - chcete pravidelně a dobře jíst a nedělat si starosti o kilogramy a centimetry.

Zde je několik rad k dietnímu režimu

  • Hned po probuzení jezte čerstvé ovoce nebo vypijte velkou sklenici čerstvé ovocné šťávy rozředěnou trochou vody.
  • Můžete volit podle chuti, co právě roční období nabízí - jablka, jahody, melouny, pomeranče, mandarinky, grapefruity. Šťávy připravíte na lisu na ovoce a můžete je různě kombinovat.
  • Důležité je, abyste den začali čerstvými ovocnými plody nebo ovocnou šťávou. Můžete jíst tolik ovoce, kolik chcete, s výjimkou ovoce z konzerv.
  • Dbejte na to, abyste šťávy pili pomalu, malými doušky. Nikdy je nepijte naráz!
  • Je důležité, abyste do oběda jedli stále jen ovoce. Budete-li mít po šťavnatém ovoci pocit hladu, snězte například jeden až dva banány.
  • K obědu si dopřejte velkou mísu salátu z čerstvé zeleniny, podle vašeho výběru, s chutnou zálivkou. Pokud chcete, můžete si vzít toast s máslem, případně trochu polévky. Nebo sendvič s rajským jablíčkem, okurkou, hlávkovým salátem nebo klíčky s trochou majonézy nebo másla obohatí váš jídelníček. V podstatě přiměřenou porci lehkého jídla s vitamíny.
  • K večeři si dopřejte salát z čerstvé zeleniny nebo velký zeleninový koktejl, připravený na lisu na ovoce. Potom rýži, brambory s máslem nebo upečené v troubě doplněné s dušenou zeleninou, můžete si pochutnat také na salátu z rýže s kuřecím či rybím masem a zeleninou. Pro změnu si můžete připravit polévku a chleba s máslem, připravený jako toast.

Zkoušet můžete z velkého množství možností a nápadů, jídla je opravdu dost. Je dobré, chutné, zajímavé. Vašimi obměnami docílí jídlo dobrého vzhledu a přispěje k vaší dobré pohodě! Časové rozdíly mezi jednotlivými jídly by měly být tak 2 - 3 hodiny.

Není důležité co jíte, důležitější je, kdy jíte a jak jsou jídla sestavená.

Abyste dosáhli pozitivních výsledků, je nutné, abyste s vaším tělem spolupracovali. Zejména v oblasti uvolňování energie. S touto nově nahromaděnou energií pracuje vaše tělo na úbytku na váze automaticky. Je tu přímá závislost. Čím více energie se uvolní, tím více ztrácíte na váze. Vzhledem k tomu, že v budoucnu budete jíst hlavně proto, abyste uvolňovali energii, budete jí mít k dispozici mnohem více, než kdykoliv předtím. Důležité je tedy naučit se mobilizovat rezervy vaší energie.

Jistý a trvalý úbytek vaší váhy je přímo závislý na množství životní energie, kterou máte k dispozici a na jejím účinném využívání k odstraňování odpadových látek (přebytečné váhy) z vašeho těla.

Přestaňte tedy myslet na odtučňovací kúry, vzdejte se dietního myšlení. Začněte se stravovat zdravě, jezte hodně ovoce, zeleniny, pijte velké množství čerstvých šťáv - můžete začít kdekoliv a kdykoliv. Účinek se jistě brzy dostaví a čím budete důslednější, tím rychleji ztratíte na váze a budete se těšit z vašich výsledků.

Nenápadná barevná dieta: Zeleninové saláty jako hlavní jídlo

Vyměňte nudné pokrmy bez barevnosti za chutné zeleninové saláty. Zasytí, přitom nezatíží trávení na dlouhé hodiny. Energetický příjem nenápadně snížíme a budeme se cítit fyzicky lépe.

Nenápadná

Buďte fit a zhubněte do plavek: Třídenní očistná dieta

Už jsme si psali o půstu, který pročistí vaše tělo od těch všech nežádoucích tuků, které se v nás nashromáždily přes vánoce. Teď tady pro vás mám třídenní očistnou kůru, při které rozhodně nebudete trpět hlady, ba naopak, budete plní energie!

Buďte

Foto: Profimedia.cz

user-icon

autor Stáňa

Podobné články
Recepty ke článku
Žena.cz
Vareni.cz - objevte něco dobrého

Kontakt

  • Máte nějaký dobrý nápad, připomínku, nebovám něco na stránkách nefunguje? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře.

    Kontaktovat

Centrum.cz |Atlas.cz Economia 1999 - 2021. Všechna práva vyhrazena