Jde to i bez vajec a mléka, nevěříte? Zkuste tyto veganské vafle krok za krokem

Jde to i bez vajec a mléka, nevěříte? Zkuste tyto veganské vafle krok za krokem

Snídaně nebyla nikdy jednodušší. K dokonalým vaflím vám bude stačit pouze 5 surovin a navíc nepotřebujete k přípravě váhu. Pojďte si s námi připravit křupavé a nadýchané vafle krok za krokem.

3460×

1) Příprava surovin.

Na 4 vafle budeme potřebovat 10 lžic hladké mouky, hrnek rostlinného mléka, 2 lžíce oleje, 1 lžíci třtinového cukru a 1 lžičku kypřícího prášku do pečiva.

vafle

2) Do mísy nasypeme mouku, přidáme cukr a kypřící prášek a promícháme.

vafle

3) Přidáme mléko a olej a důkladně metličkou promícháme. Připravené těsto necháme minimálně 5 minut odležet.

vafle

4) Těsto nalijeme do předehřátého vaflovače.

vafle

5) Pečeme zhruba 5 minut dozlatova (těsto se nesmí lepit).

vafle

6) Hotové vafle zdobíme jogurtem, ovocem, sirupem a vším, co máme rádi.

vafle

Recepty do sbírky: Oblíbené domácí vafle 10x jinak

Připravte si tuto původně belgickou pochoutku na 10 způsobů. Snídaně, kterou potěšíte nejen děti. Chutnají božsky se šlehačkou, čerstvým ovocem, marmeládou, čokoládou i medem.

Recepty

Lívance, palačinky a vafle: Snídaně, se kterými vám děti rády pomohou

V době karantény a nouzového stavu už dost možná nevíte, jakou snídani dětem den co den připravit. Vajíčka už je omrzela, zapečený toast není dost dobrý, klasické palačinky se také nedají jíst pořád. Pokud vám dochází nápady a nechcete své ratolesti odbývat, bude se vám jistě hodit pár receptů, ve kterých nechybí ovoce, ovesné vločky a tvaroh. A co je nedůležitější, dětem budou chutnat a do přípravy je můžete bez obav zapojit.

Lívance,

Tip na zdravou snídani: Rychlé veganské lívance krok za krokem

Vyzkoušejte náš recept na rychlou a zdravou snídani. Lívance chutnají výborně s fíky, které nyní dozrávají a jsou k sehnání v obchodech. Navíc působí blahodárně na imunitní systém a napomáhají trávení.

Tip

Podobné články
Recepty ke článku
Žena.cz